I do love my shoes

VAGABOND. Jag är såld. Fy sören vad deras höstskor är snygga. Ja, deras skor är ju typ alltid snygga, men i år är det sannslöst bra. Skulle kunna köpa alla om jag bara hade money. Hur som helst hjälpte jag min lillebror med lite shoping idag. Det var då jag bestämde mig för att införskaffa mig ett par boots. Köpte därför med mig ett par från Vagabond och jag älskar dom redan. Vem sa att lycka inte kan köpas för pengar?


Dom längst upp köpte jag för ett tag sen och det är också Vagabond och dom nedersta är dagens fynd. Lovely! Måste sluta överanvända det ordet.
PUSS Emelie

Kommentarer
Postat av: Elin

Precis sånna som jag har. Bra val!

2010-10-26 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback