Två veckor hemma

OKEJ. Får förfrågningar från halv k-town om när och varför jag inte uppdaterar min blogg längre. Sorry everybody, kände att jag har behövt landa lite här hemma först, men nu är jag back on track igen. Hopefully.

Idag har jag varit hemma i Sverige i två hela veckor. So far, so good. Har haft massa på gång hela tiden. Mys med vännerna, fester, utgångar, fix med rummet, IKEA besök, fikor i stan, besök på Kristianstadflickorna, överaskningar och så mycket mer. Full rulle hela tiden. Sviniiiiiicccce. Det mysigaste av allt med att vara hemma, är att ha alla mina underbara vänner så nära igen. Insåg när jag träffade dom hur sjukt jävla mycket jag saknat dom. Fick världens överaskning när nästan alla står i min hall och skriker suprise på lördagskvällen. Obeskrivlig lycka!

Idag fixade jag färdigt lite i mitt rum. Har köpt en ny garderob och byrå. Målade också ett gammalt skåp vitt, så basically är hela rummet som nytt nu. Lite bättre plats för alla mina prylar också. I like. Vad mer...jo, lite förkylning har jag lyckats dra på mig. Lite räligt sådär, men förhoppningsvis så är den borta snart igen.

Imorgon får vi fint besök från kära gamla vänner till familjen. Mysigt 4 sure. Så, detta blev min update för nu. Ska försöka bli bättre på att uppdatera mer regelbundet igen, men i ärlighetens namn så händer det inte alls mycket nu. Jag lever det chilla livet, men det är väl lika bra det så man kan komma i ordning här hemma. Almoste there though. Ska bli skönt att börja jobba snart. Ha en mysig friday night då everybody. TTYL
PUSS Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback