Back i favvo staden...

...efter NY såklart. We're here alltså! Efter en omänskligt tidigt uppvaknande, en taxiresa och två flyg, så är vi äntligen här. Jag sov större delen av första flyget och på andra flyget efter mellanlandningen så satt jag och Kajsa och kelade lite. Haha. Innan landningen så var vi med om världens nära dödens upplevelse. Planet började skaka och tappa höjd ganska så fort, så bältes skylten gick ju igång big time. Sen så svängdes det och på det en massa skakande. Kajsas kommentar är: FAN, CHILLA!!!!! Jag dog typ av skratt. Säkert ner på marken kom vi, med vem som nu körde det planet måste varit ny inom hela pilot grejen allså. Nu är vi alltså hos Nancy och har gjort oss lite hemmastadda. Vi har chillar här idag, ätit med dom, tagit en promenad osv. Nu kollar vi lite tv och äter massa sockrigheter. Vi är båda övertrötta till MAX efter att endast ha sovit fyra timmar i natt. Blir garanterat läggdags för min del snart. Har en mysig säng är med massa kuddar och nallar. Helt i min stil alltså. Imorgon efter att ha sovit ut, så ska vi ut och svira i staden. Förhoppningsvis ska det bli fint väder, så nu åller vi alla tummar. Jag ser sjukt mycket fram emot en vecka här. Älskar staden och familjen är stencool. Speciell, men kanon! Återkommer med mer Chicago info nån gång i vecka. Har bestämt mig för att sluta lova er inlägg här, när det ändå aldrig händer. One last thing då. Om jag bara måste få dela med mig till er. Kajsa, min resekompis, bästa vän, partner, soulmate eller whatever. Hon är så jävla kanon den tjejen. Varje skeund av denna tripp är kanon och vi skrattar och har roligt konstant. This is the sweet life 4 sure. Stora minuset skulle jag säga här att leva i en resväska, men det ska vi nog kunna klara ut två veckor till. Tackar för mig och önskar eder en god natt!
PUSS Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback