Back in NY

Vi har nu lämnat underbara Chicago för älskade New York. Mina vänner, Chicago vistelsen har varit KANON. Igår kväll då mös vi med kidsen framför tv:n och kvällen före det så gjorde vi svenska pannkakor till dom alla. Det blev uppskattat! Massa roligt mer har hänt, vi har njutit av staden och dess härligheter, vi har shoppat lite, vi har hängt med varandra och med familjen. Som sagt det har varit jätte jätte roligt! Lite ångest var det att lämna Chicago imorse och säga hejdå till vår lilla crew där. Dom fick ett väldigt fint kort av oss och även en hårfön. Nu tänker ni varför en hårfön, jo det ska jag berätta. Nancys pajjade näst sista dagen vi var där (vi tog dock inte i sönder den) genialiska som vi är kom vi på att bästa presenten ever skulle ju vara en ny, lite förbättrad upplaga. Hon blev jätteglad såklart. Tidigt imorse stack vi då till flygplatsen. Massa släpande på våra tunga väskor i trappor, av och på tåg och bussar (det ska inte vara lätt det här) men vi klarade oss hela vägen till NYC. Nu sitter vi på vårt hostel efter att ha varit ute med mina fina New York vänner. Vi åt lite middag och gick sen vidare och drack lite på ett mexikanskt ställe. Jättemysig fredagskväll verkligen! Imorgon ska vi ut på sightseeing och jag kommer då agera guide. Går förhoppningsvis kanon. På kvällen ska vi ut till Clara på long island och träffa resten av ligan och på söndag åker vi ut till mitt gamla hem och hälsar på min fina familj. Kommer bli en suverän helg! Uppdateringarna kommer nog inte vara allt för täta den här sista tiden, men jag ska göra mitt bästa. You guys take care!
PUSS Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback