Det rockar

För att hallå sig kort, Chicago rockar. Vi är ute och gör stan, sightseeing, shopping (väldigt lite iofs), mysiga luncher och fikor och massa häng med varandra. Det är toppen. Idag fick vi båda panik när vi insåg att det snart är dags alltså. Vi ska lämna stora landet för lilla landet lagom. Ju närmre det kommer ju svårare är det för mig att acceptera det faktiskt. Vi tar dock vara på tiden här och gör en massa roligt hela tiden. Vi skulle skrivit en bok med allt roligt som sagts och gjorts under denna resan. Vi borde verkligen göra det alltså. Annars gör vi ju bort oss, eller vad säger du Kajsa? Haha. Som sagt en massa har hänt. Roligt, skrattretande och kanon. Nancy är skitchill. Typ den coola mostern jag aldrig fick. Hon tyckte det var så jag skulle se henne/behandla henne, som en moster alltså, så let's go 4 it. Nu gör jag och Kajsa oss redo för bed. Imorgon väntar en nya härlig dag. Det vet jag 4 sure. Snälla låt dessa sista dagarna bli lååååånga. This is the BEST life ever. Säger bara. Nu ska jag vara social med min tjejvääään. TTYS
PUSS Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback