The last weekend

New Yorks helger levererar som alltid. Superkul har det varit so far. I fredags gick vi ut jag och Kajsa med mina NY vänner och åt på en mysig resturang. Var hur fint som helst att träffa alla mina skönheter igen.

Lördag morgon började vi med att besöka våra banker. Vi stängde ner våra konton och lite så. Efter detta blev det sightseeing i downtown. Vi gick och kollade på Carries lägenhet, friends huset och självklart visade jag Kajsa den svenska godisaffären. Det blev också en runda nere i Chinatown där vi investerade i varsin fin väska.

På kvällen åkte vi ut till söta Clara på Long Island. Där var resten av gänget redo att fira hennes födelsedag. God tårta och fint sällskap slår aldrig fel. Vidare åkte vi in till city och gick in på en nice klubb. Gratis inträde, dricka och nattamat. Det kallar jag bra promoter. Hade en sjukt fin sista kväll med alla fina vänner! Ni får lite bilder från lördagskvällen. Vet att det varit sjukt dåligt med det den senaste tiden.


PUSS Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback