HAPPY HALLOWEEN

It's over...
Måste erkänna att lättnads känslan är väldigt liten i jämförelse med ångesten, sorgen och smärtan i hjärtat. Låter som någon har dött kanske, men riktigt så illa är ju inte fallet.
Vi har haft en stressig, men fin sista barnpassningsdag tillsammans. Idag har varit den stora Halloween dagen, så mycket förberedande involverat. Fixa godis till skålar, dekorera husen ich fixa kostymerna. Min lilla stannade hemma från skolan, för hon mådde inte bra. Vi mös med film, böcker och mycket vila. I eftermiddags när Syd och Regina kommit hem, gjorde vi oss redo för att ge oss ut i grannskapet. Var hur kul som helst att gå trick or treat. Som taget ur en amerikansk film faktiskt. Jättegulliga ungar och föräldrar springandes överallt. Massor av grannarna kom fram till mig för att ge avskedskramar. Grannen precis intill kom till och med fram med tårar i ögonen. Härligt grannskap det här. Kommer helt klart att sakna allihopa! Skulle förövrigt gissa att jag öppnat dörren kanske 50 gånger idag. Haha.

Efter vår lilla runda åt vi pizza och mös, tjejerna tillsammans. Gregg är på en resa med jobbet i Californien. Nu har både jag och Regina precis nattat ungarna. Vi låg alla fyra och pratade om min första dag här. Vad vi tyckte om varandra och så förskte vi komma ihåg vad vi gjorde. Vi kom ihåg en del, men inga detaljer riktigt. Dom hade en miljon frågor om de nya barnvakterna som börjar imorgon. Jag tror inte dom riktigt fattat att dom tar över helt efter mig nu, eftersom jag fortfarande kommer att vara kvar i huset ett tag. Båda barnen somnade ganska så snabbt ikväll, så jag och min värdmamma kunde smyga ned på nedanvåning. Nu sitter vi vid varsin dator, med housewives på och massa av barnens godis. Precis som det ska va. Jag känner mig som ett nervvark som kommer bryta ihop vilken sekund som helst. Jag håller tillbaka, iallafall för idag. Bli förmodligen lite avreagering på bloggen imorgon igen. Kanske till och med värre. Hoppas ni står ut!

Nu skärper jag mig och återgår till tv tittandet med min värdmamma. Vet ju inte när vi nästa gång kommer att ha vår special time. Lite bilder nu från Halloween galenskaperna.

Athena och en sjöjungfru



En av alla skålar med godis.
PUSS Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback