Vidare far vi

Jag känner att jag gjorde bort mig totalt när jag sa att det skulle bli bättre bloggande. Ahja, får väl skylla på att vi har haft några riktigt lata och busy dagar här i Orlando. Tänker inte gå igenom det dag vis denna gången utan låt mig säga såhär. Det har varit poolen och solning (har fått en kanon solbränna nu). Vi har varit ute och glidit i vår lilla röda bil, bland annat på ett jättestort mall här och en outlet. Vi har varit ute och käkat på kvällarna och igår blev det till och med några drinkar på det. Det har varit en riktigt skön och lat vecka med andra ord. Vad som har varit mindre skönt är Kajsas och mitt dåliga karma. Haha. Säger bara karma is a bitch. Det ger igen alltså, big time! Vi har haft några riktigt goda skratt åt det dock. Ikväll så beställde vi pizza och har myst på rummet. Jag ringde hem till New York för att säga grattis till lill tösen som fyllde 5 idag. Var så härligt att prata med dom igen. Barnen var så glada över att jag ringde. Själv ville jag lipa när jag hörde dom prata. Känslig tjej alltså. Vi har också packat ihop alla våra prylar och är redo dra vidare till Chicago imorgon. Kommer bli en mysig vecka där också 4 sure. Väldigt mycket kallare såklart. Vet inte hur det kommer att överlevas med tanke på de 25 grader vi haft här hela veckan. Tillbaka till boots, sweater och väst då ja. Blir kanon. Nu ska vi kolla på vårt älskade vänner, äta en slice pizza till och sussa gött. Imorgon är det upp fyra för att vara på flygplatsen klockan fem. Det är vad vi kallar KANON. Hoppas ni förstår sarkasmen i det hela. Nästa update blir from the midwest. Latoooooooor.
PUSS Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback